Iris-4-Riel.reismee.nl

lekker hapje

Noooit verwacht dat we in 2 dagen nog zoveel mee konden maken, aangezien we alleen voor het bruinen gingen:)

Dit kopje verwacht natuurlijk een verhaal dat we rare, enge dingen hebben gegeten, spin of hersenen of zo. Nee, helaas, ook geen leuke jongens of meiden gezien:) Nee, Ik was het lekkere hapje!!! Niet voor een groep jongens of meisjes, zelfs niet voor de haaien!

Ja, echt we hebben met haaien gesnorkeld. De toer gids zei dat het kleintjes waren. Maar eenmaal daar aangekomen...................Echte zuster haaien, net zo groot als in blijdorp! Pijlstaart roggen, in blijdorp zijn ze gewoon kleiner! Daar zwommen we gewoon tussen......Best een beetje eng, maar zo leuk en gaaf. Ze zwommen om je heen, onder je door, tegen je aan! maar gelukkig net niet lekker genoeg om vissen voer te worden :) Ze voelde erg zacht aan, en de pijlstaartroggen bleven lachen, nou daar wordt je zelf ook weer vrolijk van.

Maar goed, dat lekkere hapje was ik voor de muggen vannacht, niet 1 keer, 2 keer of 3 keer maar wel zoveel keer dat mijn armen onder de rode bulten zitten, en ze hebben mij op mijn oog geprikt. Geloof me, ik lijk wel een monster. het voelt als een blauw oog, ik zie maar de helft. Ik zie er uit of ik een facelift heb gehad die is mislukt en uitgezakt.......Is er eindelijk zon moet ik een zonnenbril op!

Hier op Caye Caulker hebben we eindelijk de zon gevonden, dit duurde even. De reis van tikal naar belize toe was een hele transformatie, eenmaal de grens over was er gelijk verschil met de huizen (op palen) De mensen en de kleur.Van de kleine Guatemalanaan naar hele grote negers! En dat terwijl het land zo naast elkaat ligt!En daar lagen we in bikini, klaar om bruin te worden en wat gebeurde er? je raad het al er kwam een bui, zucht.

Op Caye Caulker loopt er van alles, japans, chinees, mexicaans, en een monster:) maar inderaad martine ze lopen erg lanzaam en ze kunnen mij niet bij houden hahaha. En de amerikanen! verschrikkelijk. Zij lopen, o, nee zij zijn te lui om 10 minuten te lopen naar de andere kant van het eiland. Inderdaad, groter is het eiland niet. Die amerikanen rijden dus in de golfkarretjes en scheuren in hun foute MAGNUM shirt het eilandje over.

iedereen zegt: caye Caulker is het paradijs! helaas zijn wij het daar niet mee eens. helder water, groene zee en palmbomen zijn aanwezig. Maar het strand?????? die zijn ze vergeten. Er zijn zoveel hotels, bars en restaurants dat er geen plek meer is voor het strand en bruin worden doe je op de steiger.

Als ik in mijn boekje blader waar alle verhalen in staan wil ik nog zoveel meer vertellen, maar dat komen jullie maar live luisteren.

Morgen nog 1 dag en dan kunnen we helaas terug naar huis, maar wel wat bruiner....

Adios, iris en michiel

Reacties

Reacties

Yvette

Oei, nou ik leef met je mee! Jeukt het ook zo erg?
Ik ben ook altijd een lekker hapje. Vorig jaar na een dagje strand op een eilandje bij Borneo zat ik ook onder de rode bulten. Ik heb Jonan toen opdracht gegeven om elk middeltje die de jeuk en de bultjes potentieel zou kunnen verminderen te kopen. Was een goede financiele boost voor de lokale winkeltjes, hihi.
Fijne reis terug!
X

Els

Hai lekker hapje!!
Gaaf zeg om zo mooi af te sluiten, ik bedoel daar de haaien, roggen en lekker bruin worden op de steiger mee ;-))

Geniet van jullie laatste dagje in de zon....en op de steiger!

Liefs....

Astrid

O nee toch MUGGEN!!!! Hebben wij ook een keer gehad, maar dan in Portugal. We moesten zo krabben van de jeuk dat we op de luchthaven zo een zitplaats hadden. Iedereen bleef angstvallig uit onze buurt.......
Nou je hebt weer genoeg te vertellen, ik hoor het graag live!!
Tot ziens

martine

Hihi.... Had je mijn foto's niet goed bekeken? ik had niet voor niets zo veel steigerfoto's....er is geen strand! wel zandvlooien.... Of nu niet meer? die roggel zijn gaaf he! veel plezier op jullie laatste dag! schommelbar nog aangedaan?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!