Iris-4-Riel.reismee.nl

foto's mongolie

Reacties

Reacties

Martin wagenaar

Ha iris,
Annemieke , sil en ik vroegen ons af hoe zou het gaan met iris en haar vriend.... na het lezen van alle verhalen , hebben we een beeld hoe het daar is .leuk dat jullie alles beschrijven ! Wij hopen dat jullie enorm genieten , enjoy !
Ps als je 5 december toevallig nog langs komt @@@ jeweet ons huis , grt van sil en mats , en de groeten van annemieke en mij
Martin en annemieke Wagenaar

Bram Talboom

Hoi Iris,

Jij bent nog steeds op vakantie. Ik ga ook op vakantie!
Papa en mama vertellen steeds waar je bent. Ik heb de foto's van de sneeuw gezien. Bij ons is het nog herfst, dan heb je geen sneeuw. Maar als hier ook sneeuw komt, ga ik van de grote berg afglijden. Ik heb vorige week een tekening gemaakt voor Irma en ik heb jou in het vliegtuig getekend, want ik heb het nog dagelijks over je. Weet je wat ik nu al kan? Ik kan klokkijken met hele uren en sommen tot 10. Als ik naar school ga, kom jij weer terug naar Nederland he? Over een paar weken gaat Timme ook naar school en dan ben ik helemaal alleen bij Vlekkie! Je krijgt ook de groeten van papa, mama, Floris en Veerle. We wensen jullie nog veel plezier. Een heeeeeeeele dikke kus van mij.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!