Iris-4-Riel.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Iris

Susanne

We reizen graag middels de mails met je mee. Ziet er al heel leuk uit ! Het is niet te zien dat je je weblog schrijft in de nachtelijke uren of dat de computer kuren heeft.
Het is nu aftellen, groetjes

Anita

Ik ben super trots op je, het ziet er geweldig uit.
een schouderklopje is wel op zijn plek.
we gaan je volgen met al je verhalen en foto's
liefs, je zus

Christa

Hoi Iris, ik ga wel vrijdag op vakantie maar als ik terug ben ga ik alles lezen!! Veel plezier.

Netteke

Hej lief ex-buufie, eindelijk had ik eens tijd om je verhaal te lezen! Jij bent bij mijn weblog ook altijd erg trouw geweest, dus ik ga je zeker ook volgen, want ik weet hoe leuk het is om reacties uit NL te krijgen!
Het is bijna zover, je zal wel op zijn van de zenuwen.
Komt allemaal goed, als je eenmaal in het vliegtuig zit valt dr een 'last' van je af en kan het grote avontuur gaan beginnen.
Stiekem ben ik nu een beetje jaloers op jou, haha.
Meid, heel veel succes voor jullie beide, geniet ervan en hou het thuisfront op de hoogte.
Veel liefs Netteke

Netteke

En oh ja, wij zaten ook in het regenseizoen op Samui, maar daar hebben we totaal geen last van gehad.
Vergeet niet naar het buurteiland Koh Pagnan te gaan voor de beroemd en beruchte full moon feestjes!
En heb je nou een lonely planet aangeschaft???
xxx

Ton Jacobs

Hallo Iris,
Zo hoor je niets van elkaar en zo gaat er een wereld voor JOU open.
Geweldig zo'n trip in het vooruitzicht.
Wij gaan je zeker volgen.
Weet je ook dat er een achter-nicht en een neef met z'n vriendin Ali in Cambodja wonen en werken.
Beide in de journalistiek.
Als je de e-mail adressen van ze wild hebben verneem ik dat wel van je.
Zodat je daar ff een bakkie kan gaan doen.
Het zijn n.l. Ben en Jocelyn Pederick.de zoon en dochter van Didy en Leith.
Groetjes en een goede vlucht cq.reis.
De jacopetti's