Iris-4-Riel.reismee.nl

oud & getrouwd

Nou, daar zitten we dan in Marokko, OUD EN GETROUWD :) in ons Riad met onze nieuwe mini laptop!! Thanks, maten een leuk kado!

Wij hebben een super dag gehad, vab het begin tot het eind. Alles is precies gegaan zoals we dachten, iedere keer komen er weer dingen te boven waar we erg om moeten lachen. Zoalsons 4tal achtergronddans koortje, het ja oefenen met de kids de bruidsschat de catfight voor de bloemenen natuurlijk onze spierpijn na een uur gegabberd te hebben, ja, de jongste zijn we niet meer. Boven al een speciaal gevoel dat iedereen voor ons naar het o zo mooie, maar verre limburg is gereden:) Maar goed, het is en blijft een reisverslag, dus.......

Jullie begrijpen dat we 3 dagen kapot waren, gewoon van alles, alle indrukken, en dan ook nog eens nadenken wat er in de backpack moest. Over nadenken lukte dus niet, en ookal weet ik dat ik straks alleen op de foto's sta met het groene H&M rokje is er toch wonder boven wonder 12 kilo aan kleren in de tas beland. (lees kast leeg) heb natuurlijk wel Michiel op het hard gedrukt dat hij niet zoveel mee mocht nemen, want hoe moesten we dan alle souveniers kwijt!

voor we gingen slapen nog snel om 8 uur sávonds het hotel geregeld, nou als dat maar goed komt!

onze vlucht ging zonder problemen precies op tijd, allse ging prima, en ik kan weer een bekende nederlander die met mij praatte van mijn lijstje schrappen. Na Frans bauer, Katje Schuurmans, en Chris Zeger kan ik ook Robbert van GTST van mijn lijstje schrappen. Ja ja, na 3 uur lang na deze meneer te hebben gekeken of het hem was, heb ik uiteindelijk bij de landing maar gevraagd of hij echt Robbert van GTST was. Ja zegt hij alleen als ik werk. Ja maar ik weet je echte naam niet hoor. Let op mensen, Michiel wist te vertellen dat hij Wilbert Gieske heette!! Na een klein praatje pot, heb ik hem maar een fijne vak gewenst, en gezegd dat vast niemand hem kende:) toen we eenmaal onze backpacks hadden, vroeg hij erg geinteresserd wat we gingen doen. Na en kleine uitleg dat we het nog niet wisten maar wel wilde trekken. vertelde hij erg vrolijk dat hun dat ook gingen doen. Vrienden gemaakt dus:)

Wonder boven wonder stond onze pick up er. En net als in azie weten ze alle voetballers op te noemen, spreken ze alle talen en hebben geen tanden! na een poosje worden we de auto uit gezet, onze backpacks in een kar gedaan die een man voort duwde, rendend achter onze spullen aan, kwijlend naar alle mooie lampen kijkend kwamen we in een super leuke Riad. Erg luxe, een beetje honymoon. Thee en te zoete koekjes stonden al klaar.

normaal gesproken zou ik meteen de stad in rennen, maar het enige wat we hebben gedaan is op een bedje in de zon de hele dag geslapen en verbranden, heerlijk! Op dag 1 dus nog geen souveniers gekocht, dat mocht ook niet, maar er is niks gezegd over dag 2.........

helaas slaapt mijn man.........al, dus de taal fouten blijven staan.....

foto's hebben we ook nog niet, maar de reis wordt vervolgt

groetjes irisen Michiel

Reacties

Reacties

Yvette

Hoi lieverds,
Ik zie het alweer dat worden weer leuke verhalen van jullie! Veel plezier en doe mij maar eeen zilveren schaal :-)
X

marga

Iris! Getrouwd?! Wow, gefeliciteerd!
En nu op honeymoon in Marokko, dat is helemaal te gek! Zo een mooi land, jullie zullen 't naar je zin hebben! Leuk om de verslagen te lezen!
Geniet ervan! x

Elles

Gefeliciteerd met jullie huwelijk.

En veel reis plezier in Marokko.

Groetjes Elles en de mannen

Sonja

Wat leuk om weer met jullie mee te kunnen lezen!
Taartje was erg lekker!!
Fijne tijd.

X Son

Tessa

Van harte met je huwelijk, je was vast prachtig op de grote dag!! Veel plezier in Marokko!!!

Sven en Marlien

Hey stelletje,

Leuk om weer even mee te lezen. Veel plezier daar en tot in Rockanje :)

Els

Hey oud en getrouwd stel!!
Heerlijk toch om geen route en plan te hebben, dat worden de mooiste vakanties!!!
Geniet ervan en je begrijpt natuurlijk wel dat je met die mooie laptop van jullie nu veel reisverslagen moet gaan schrijven.
xx

p.s en tja, ook bij mij begint 't weer te kriebelen dus heb maar even gekeken of ik niet toch weg ga deze zomer. Dilemma....zucht!

Gerrie en Ome Niek

Hoy, Iris en Michiel,wat was het woensdag een heerlijke en fijne dag,het was toppie, leuk om op terug te kijken. Nog bedankt voor je mailtje. En leuk dat we
mee mogen reizen. Veel plezier.

Martine

Heeeee I&M!
Wat leuk om zo snel al weer van jullie te lezen. Heb al zulke mooie foto's van woensdag gezien! Jullie smsje in de vroege ochtend vanaf Schiphol was ook leuk... hihi, gelukkig lag mijn gsm nog in de kamer!
Heel veel plezier en geniet!
Liefs,

Anja,

Hey Meis!!
Nog van Harte hoor!! En hoe voelt het nu om getrouwd te zijn?? Denk wel gewoon het zelfde toch alleen is hij nu jou man en jij zijn vrouw?? Wil wel foto's zien hoor!! Geniet van jullie reis en van elkaar!!!
Liefs Anja x

Wybrand en Ingrid

Hey Honeymooners!

Leuk dat jullie dit weer opgepakt hebben! Maarre wel een beetje rustig aan he!
En bedankt voor de post! Heel leuk!

X

Annelies

Hoi Iris en Michiel,

Gelukkig geen vertraging gehad zo te lezen. Heb wel wat dingen over het werk, maar je bent op huwlijks reis dus ik vertel je die niet al op je eerste dag maar mail die later!!!!
Geniet nou maar eerst lekker van je vakantie want je moet nu niet aan werk denken hoor. De kids missen je wel hoor, vragen elke keer komt iris al werken.

Geniet lekker van jullie verdiende vakantie en kijk uit naar het volgende verhaal.

Doei doei.

Liefs Annelies

sandra

hallo getrouwd stel (over oud heb ik het niet),

gelukkig dat jullie toch nog konden vliegen!!!!!
iris en de 1ste dag niks gedaan ???? heeft michiel je nu al getemd?! geniet van jullie vakantie en ik hoop snel foto´s te zien en meer te lezen

dikke kus san

Agnes

Klinkt goed hoor op een bedje in de zon!

Fijne vakantie en geniet ervan!

Dikke kus Agnes

Sabine

Gefeliciteerd!!!! ik hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad. Jullie hebben ook een mooie reis gemaakt! Leuk om de verhalen te lezen.
Heleen en ik gaan ook weer een leuke vakantie tegemoet, we gaan in de zomer naar Maleisie en Borneo.

Astrid

He daar....waar blijven die foto's van dat groene rokje??? Hoop dat jullie weer veel mooie herinneringen aan het maken zijn! Veel plezier en napret!
Astrid

Susanne

Wat een geluk dat het vliegtuig die dag nog wel ging.
Veel plezier en ik zie uit naar de foto's

Patrick

Hebben ze ook waterpijpen ??

Patrick

en........ een Burka voor Suus. Graag roze dat is haar lievelingskleur

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!